Güvenlik
Bilgisayarın Güvenli Olmasına Dikkat Edin
- Lisanslı işletim sistemi ve programlar kullanın, işletim sisteminizi ve programlarınızı sürekli güncelleyin.
- Anti virüs, anti spyware ve kişisel firewall kullanmaya özen gösterin.
- Parola, müşteri şifresi, TC Kimlik Numarası, Bankamatik ve kredi kartı bilgileri, kart şifresi ve tek kullanımlık şifre gibi bilgiler size ait bilgilerdir. Güvenliğiniz açısından üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmayın.
- Şüpheli durumlarda işlem yapmayarak Bize Ulaşın.
- Anında Bankacılık Kanallarından gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinde güvenlik uygulamalarımızdan faydalanmayı unutmayın.
- Bilgilerinizi çalmak, bilgisayarınıza zarar vermek gibi amaçlarla hazırlanan kötü amaçlı yazılımlara (örneğin virüsler, truva atları, solucanlar)
- Çeşitli kanallardan size ulaşan ve Bankamız ya da resmi bir kuruluş adına hareket ettiğine sizi inandırmaya çalışarak bilgilerinizi elde etmek isteyen kişilere
- Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım siteleri aracılığıyla kişisel bilgilerinizi paylaşmanızı isteyen kullanıcılara (bir tanıdığınız dahi olsa) karşı dikkatli olun.
- Kartınız ile bilginiz dışında yapılmış ve dönem içi hareketlerinize/ ekstrenize yansımış işlemler için, (Bu durumda 0850 724 0 724 numaralı telefondan bize ulaşarak kartınızın kapatılıp, yenilenmesini talep etmelisiniz.)
- Ürün, hizmet alınamaması, eksik alınması veya ürünün özelliklerinin size belirtilenden farklı olması
- Kartınıza bir adet yansıması gerekirken birden fazla adette yansıyan işlem olması
- İşlem tutarının hesabınıza farklı yansımış olması
- Ödemenin tarafınızca farklı bir şekilde yapılmış olmasına rağmen (Nakit, havale, başka bir kredi kartı, eft vb.) aynı tutarın kredi kartına da yansımış olması
- İşlem iptali ya da iadesi gerçekleştirildiği halde iade tutarının karta yansımamış olması
- ATM’den eksik nakit çekim yapılması ya da hiç nakit çekim yapılamamış olması
İtirazınızın tarafımıza ulaştığına dair tarafınıza SMS ve/veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Ayrıca tüm itirazlarınızın güncel durumlarını İşCep ve Maximum Mobil uygulamalarında bulunan “Harcama İtirazı” menüsündeki “İtiraz Takibi” sekmesinden görebilirsiniz. 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden de itirazınızın durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
İtiraz nedenine uygun olarak itirazınızı destekleyici belgeleri de (işyeri ile aranızdaki sözleşme, işyeri iade belgesi, teslim tarihi gösteren belge/taahhüt vb. her türlü bilgi/belgeyi) itirazınızla birlikte iletmeniz gerekmektedir. İşCep ve Maximum Mobil’den başvururken destekleyici belgeleri uygulama üzerinden kolayca yükleyebilirsiniz.
Harcama itirazları, kart kuruluşları (BKM, Visa, Mastercard) kuralları kapsamında değerlendirilmekte olup, eski tarihli işlemler geç itiraz edilmiş olması gerekçesi ile olumsuz sonuçlanabilmektedir. Bu nedenle kartlarınızın dönem içi ve ekstre hareketlerine yansıyan işlemleri düzenli olarak incelemeniz ve itirazınızın olması durumunda en kısa sürede tarafımıza iletmeniz gerekmektedir.