Skip to content
Kart Başvurusu Yap Seyahatini Planla

Yurt Dışı Hizmetler

Maximiles MercedesCard sahiplerine özel yurt dışı seyahat hizmetlerini ve hizmet koşullarını keşfedin.

*Bilgi Servisi hizmeti hariç olmak üzere; Yurt dışı Özel Hizmetlerden faydalanabilmeniz için seyahat hizmeti alımlarınızı Maximiles Select kredi kartınızla ödemiş olmanız gerekmektedir. Aşağıdaki teminatların tamamı, birbirini izleyen 90 günü aşmayan yurt dışı seyahatleri için geçerlidir. Seyahatin iptali teminatı Türkiye sınırları dahilinde seyahate çıkmadan önce geçerli olacaktır. Yurt dışı Özel Seyahat Sigortası: Yurt dışı seyahatleriniz sırasında karşılaşabileceğiniz, hastalık, kaza gibi durumlarda ortaya çıkan hastane, ameliyat ve tedavi masrafları ile ilgili doktorun yazdığı ilaçların masrafları 30.000 Euro'ya kadar teminat altındadır. Ayrıca Şirket doktorunun değerlendirmesi üzerine, Müşterinin sağlık durumunun herhangi bir tıbbi nakliyeyi olanaksız kılması halinde, durumun değerlendirilmesi için mümkün olabilen durumlarda bir doktorun Müşterinin bulunduğu yere ulaştırılması karşılanacaktır. Çocukların Yol Masrafları: Hastalık ya da yaralanmanız durumunda yanınızda olan ve kendilerine eşlik edecek kişi bulunmayan 15 yaşın altındaki çocuklarınızın gerektiğinde bir refakatçiyle birlikte ekonomi sınıfı uçak, uzun yol otobüs, tren bileti masrafları 1500 ABD Doları limit dâhilinde karşılanmaktadır. Cenazenin Nakli: Vefat durumunda, cenazenin ikamet yerine geri gönderilmesi 10.000 ABD Doları'na kadar teminat altında olup, gerekli tüm organizasyonlar sağlanmaktadır. Cenaze töreni ve defin masrafları kapsam dışındadır. Seyahat Gecikmesi: Kart hamilinin seyahat için kullanacağı tarifeli yurt dışı uçuşun (IATA Uçuşlar) bir teknik problem, doğal afetler, hava koşulları veya resmi yetkililer tarafından mücbir sebep olarak belirtilen bir nedenden dolayı 4 saatten fazla bir süre gecikmede bulunması üzerine, 4 saatten sonraki her bir saat için orjinal faturaların gönderilmesi koşuluyla ilk acil masrafların karşılanması amacıyla 40 Euro’ya kadar ödeme yapılmaktadır. Bu ödemeler maksimum 10 saat ile sınırlıdır. Zaruri Harcamalar; yiyecek, su, alkolsüz içecek, kıyafet ve/veya iç çamaşırı azami 2 adet, diş macunu, diş fırçası olarak belirlenmiştir. Bagaj Gecikmeleri: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolup, varışı müteakip 24 saat içerisinde bulunamaması halinde, havalimanında beklediğiniz süre zarfında yapacağınız acil ve zaruri harcamalarınız için havayolunun kayıp raporu şartı ve masrafların orijinal faturalarının ibraz edilmesi koşuluyla 500 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır. Hastane Depozitoları: Acil koşullar altında hastaneye yatmanız gerektiğinde, 5000 ABD Doları depozito ödenir (Geri ödemede 45 gün süresince faiz alınmayacaktır). Bagajın Bulunması ve Ulaştırılması: Bagaj ve şahsi eşyalarınızın kaybolması durumunda, gerekli raporların hazırlanması konusunda yardımcı olunur ve bagajlarınızın bulunması durumunda, söz konusu bagaj Daimi İkametgah’a veya seyahat için tasarlanan varış yerine gönderilir. Tarifeli Uçuşlarda Uçağın Kaçırılması: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) aşağıdaki durumlardan biri/birkaçı nedeniyle uçuşunuzu kaçırmanız durumunda, kalkış saatine en geç 45 dakika kalıncaya kadar havayolu şirketini arayıp uçuşunuzu iptal ettirirseniz ya da uçuş tarihinizi değiştirirseniz, ödediğiniz bilet ücreti ve konaklama bedelleri 1.250 Euro limit kapsamında karşılanır. Kapsam: 1. Uçuşa giderken kişisel aracınız veya adınıza kiralanmış bir araç ile geçirilen bir trafik kazası nedeniyle satın aldığınız biletinizin üzerinde belirtilen kalkış havalimanına gecikmeniz ve uçuşunuzu kaçırmanız durumunda, 2. Toplu Taşıma Araçlarında yaşanan grev nedeniyle oluşabilecek gecikme durumu, 3. Uçağın teknik arızası, 4. Kötü hava şartları, 5. Havalimanında grev veya isyan, 6. Havayolu şirketinin iflası vb. zorunlu durumlar. İstisnalar:
  • Toplu Taşıma Araçlarında kamuoyuna önceden bildirilmiş bir grev sonucu oluşacak gecikmeler,
  • Uçağın kalkış saatine 45 dakikadan daha az kalan süre içerisinde yapılan iptal ve tarih değişiklikleri.
Tarifeli Uçuşun kaçırılması teminatı için istenen belgeler:
  • Olayı gösteren belge (kaza raporu, itfaiye/polis/sigorta şirketi raporu, meteoroloji raporu, ilgili resmi kurumdan grevi gösteren belge, Havayolu şirketinin iflasını gösterir belge, v.b.). Belgenin üzerinde olayın gerçekleştiği tarih (Olay tarihi, vs.), olay türü belirtilmelidir.
  • Havayolu şirketine bilet için ödeme yapıldığına dair orjinal fatura ve/veya ödeme makbuzu, bilet kopyası.
  • Satın alınan bilet ve konaklama ile ilgili genel şartların kopyası. - Pasaport fotokopisi. - Konaklama bedelinin ödendiğini gösterir belge.
Bagaj Kaybı: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi halinde Havayolu Şirketi'nce belirlenen süre içerisinde (Minimum 21 gün) bulunamaması durumunda havayolunun kayıp, zarar ya da çalınma raporu şartı ile birlikte, tarafınıza 1000 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır. Söz konusu hizmetten yararlanabilmeniz için bagaj içeriğinin listesini, tahmini fiyat ve alış tarihlerini, havayolu şirketinden alınan tazminat ödeme belgesini ibraz etmeniz gerekmektedir. Ödenecek tazminat tutarından, sorumlu havayolu tarafından yapılan tazminat ödemeleri ve bagaj gecikmesi teminatı kapsamında yararlanılan tutarlar düşülmektedir. Para, mücevher, kredi kartı ve herhangi bir doküman bu teminatın kapsamı dışındadır. Seyahatin İptali Masrafları: Yurt dışı seyahatinizin başlangıç tarihinden(en fazla 7 gün öncesine kadar) ve uçak hareket etmeden önce, satın aldığınız bir yurt dışı seyahat paketi için seyahat acentesine bir ödeme yapmış olmak şartıyla, (ölüm, ciddi ve önemli kaza veya hastalık durumlarında, ev veya işyerindeki hırsızlık, yangın veya patlama, ev veya işyerinin doğal afetler nedeniyle oturulamaz hale gelmesi, kart hamilinin birinci derece yakınlarının vefatı veya 3 günden fazla sürede hastanede kalması, mahkemeden tanık olarak son çağrı gelmesi, uçağın teknik arızası, kötü hava şartları nedeniyle uçuşun iptali, havalimanında grev veya isyan, havayolu şirketinin iflası vb) zorunlu nedenlerden dolayı seyahatinizi iptal etmek zorunda kalırsanız, taşımacı firmadan ya da sorumlu yerlerden gerekli yazıların alınması şartıyla, seyahatin iptali masrafları 1250 Euro limit dâhilinde karşılanacaktır. Uçuşun iptalı teminatı için istenen belgeler: Olayı gösteren belge (medikal rapor, ölüm raporu, itfaiye/polis/sigorta şirketi raporu, meteoroloji raporu, havayolu şirketinden alınacak yukarıda belirtilen nedenlerle ilgili resmi bir belge, v.b.). Belgenin üzerinde olayın gerçekleştiği tarih (Hastaneye giriş, ölüm veya olay tarihi), hasar türü veya teşhis, hastalığın seyir durumu ve uygulanacak tedavi belirtilmelidir. Havayolu şirketine bilet için ödeme yapıldığına dair orjinal fatura ve/veya ödeme makbuzu, bilet kopyası. Satın alınan bilet ve konaklama ile ilgili genel şartların kopyası. Pasaport fotokopisi. Konaklama bedelinin ödendiğini gösterir belge. Söz konusu teminattan yararlanabilmek için uçağın kalkış saatine en geç 45 dakika kalana kadar uçuşunuzun iptal edileceğini 473 50 50’ye bildirilmelisiniz. *Teminat tutarından havayolu şirketi tarafından yapılan ödemeler düşülmektedir. İstisnalar: Estetik tedavileri, aşılanma, istekli olarak doğuma son vermek Psikolojik rahatsızlıklar Acil olmayan rehabilitasyon tedavisi ve diş tedavileri Salgın Pasaport, nüfus cüzdanı, vize, bilet ve aşı sertifikası eksikliği Doğum Poliçenin geçerlilik tarihleri arasında, öncesinde tanısı konmuş olsun veya olmasın, poliçe başlangıç tarihinden önce varolduğu yetkili bir doktor tarafından poliçe başlangıç tarihinden sonra tespit edilen tıbbi bir durum veya bu duruma bağlı olarak ortaya çıkan akut kriz, Uyuşturucu bağımlılığı veya kullanımı, alkolizm, reçetesiz ilaç kullanımı, Kendi kendini yaralamalar Yasa dışı faaliyetler Uçağın Kaçırılması (Hi-Jack): Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) uçağın hava korsanları tarafından kaçırılması durumunda 1000 Dolara kadar ödeme yapılır. Bu teminatın geçerli olabilmesi için ilgili havayolu şirketinin yetkili bölümünden alınan durumu gösterir belge ile birlikte size ait biletin ve kimlik fotokopisinin ibrazına ihtiyaç duyulmaktadır. Acil Mesajların İletilmesi: Seyahat Yardım Hizmetlerimiz kapsamındaki konularla ilgili acil veya gerekli mesajların iletilmesi sağlanır. Nakit Avans: Cüzdanınızın, kredi kartınızın çalınması durumunda, ani hastalık ve kaza durumunda acil ihtiyaçlarınızı karşılayabilmeniz için 1500 ABD Doları limit dâhilinde nakit avans verilir. Nakit avans verilmeden önce; tarafınızca yetkilendirilen bir kişinin bu tutarı Tur Assist’e ödemesi veya bir belge ile garanti etmesi gerekir. Söz konusu hizmetten yararlanabilmeniz için her durumda yetkili mercilerden acil durumla ilgili onaylı bir rapor sağlamanız gerekmektedir. Hukuki Masraflar: Bir trafik kazası sonucu gerçekleşen ve kazadan doğan cezai savunma masrafları 5.000 ABD Doları'na kadar ödenecektir. Yetkili makamdan alınmış, masrafları gösterir orjinal belgeyi ibraz zorunluluğu söz konusudur. Hukuki Danışma: Bu hizmet tamamı ile bir organizasyon hizmeti olup, oluşacak masraflar size aittir. İlaç Gönderilmesi Organizasyonu: Seyahat ettiğiniz yerde bulunmayan ilaçların nakli sağlanır ve kargo masrafı ödenir (İlaç bedeli tarafınıza aittir). Bilgi Servisi: Seyahatiniz esnasında, pasaport, vize, seyahat bileti gibi zaruri belgelerinizin kaybolması ya da çalınması durumunda çalınan ya da kaybolan belgelerin tekrar çıkarılması için yerine getirilmesi gereken formalitelerle ilgili olarak yerel yetkili ve kuruluşların telefon ve adresleri ücretsiz olarak sağlanacaktır. Ayrıca mümkün olabilen durumlarda yine Türkiye'de rezervasyon yapılabilecek, tercüme hizmetleri sağlanacaktır. Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigortalı hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Yurt dışı uçuş biletinizi Maximiles Select kartınız ile aldıysanız, tatil günlerini göz önünde bulundurarak Yurt Dışı Seyahat Sigortası Poliçesini, ihtiyaç duyduğunuz günden en az 2 iş günü öncesinde başvurarak düzenletebilirsiniz. Teminat Dışı Kalan Haller 1) Bu poliçe kapsamında talepte bulunan sigortalının hileli hareketleri, 2) Sel, deprem, volkanik patlamalar, heyelan, fırtına ve meteor düşmesi gibi doğal afetler sonucu ortaya çıkan zararlar, 3) Terörizm, isyan ve ayaklanmalar, (uçağın kaçırılması teminatı hariç) 4) Silahlı kuvvetler, güvenlik kuvvetleri veya örgütlerinin hareketleri, (uçağın kaçırılması teminatı hariç) 5) Nükleer rizikolar veya nükleer, biyolojik ve kimyasal silah kullanımı veya nükleer, biyolojik ve kimyasal maddelerin açığa çıkmasına neden olacak her türlü saldırı ve sabotaj 6) Sigortalının, yarış, ralli veya benzeri denemelere katılması, sportif faaliyetlere katılım sonucu oluşan durumlar, suç hareketleri, bahislere katılım, 7) Sigortalının kasıtlı hareketleri, 8) Tıbbi reçete dışında alınan alkol, ilaçlar, zehirli maddeler, uyuşturucular veya tıbbi ürünlerin gönüllü tüketimi ile ortaya çıkan hastalıklar veya patolojik durumlar, 9) Hamilelik veya doğum yapma, istekli olarak doğuma son vermek, 10) Her türlü protez, gözlük, kontakt lens, işitme cihazları veya suni organlar, 11) Poliçenin geçerlilik tarihleri arasında, poliçe başlangıç tarihinden önce var olduğu, yetkili bir doktor tarafından tespit edilen tıbbi bir durum veya bu duruma bağlı olarak ortaya çıkan akut kriz, 12) Doğuştan olan hastalıklar (gebelik esnasında oluşan veya genetik faktörlerden kaynaklanan hastalıklar), 13) İntihar veya intihar teşebbüsü, akıl hastalıkları, psikolojik rahatsızlıklar, salgın hastalıklar, 14) Amacı tıbbi tedaviye yönelik olarak gerçekleştirilen seyahatler, hastaneye yatırılma nedeni olan hastalık dışındaki bir hastalığın tedavisi, 15) Kronik hastalıklar ve bazı özel hastalıklar (cinsel yolla bulaşan hastalıklar, HIV enfeksiyonu, her türlü malign hastalıklar, tbc, sarkoidoz, multipl skleroz, salgın hastalıklar) 16) Ehliyetli bir hekim tarafından söz konusu seyahatin tıbbi nedenlerle yasaklandığı durumlar, 17) Akut olmayan diş tedavileri, acil olmayan rehabilitasyon tedavileri, 18) Ambalajı yeterli olmayan, etiketi bulunmayan, kırılan veya bozulan ürünler içeren bagajlar, 19) 75 yaş ve üstü kişiler, 20) Estetik tedavileri, aşılanma, 21) Pasaport, nüfus cüzdanı, vize, bilet ve aşı sertifikası eksikliği, 22) Teminat sağlanamayacak aşağıdaki durumlar;
  • Söz konusu teminatların sağlayıcısı firma tarafından yetki verilmeden, sigortalı tarafından veya onun adına düzenlenmiş her türlü yardım faaliyetleri ve masrafları,
  • Poliçenin coğrafi limitleri dışında ve sigortalı daimi ikametgah ülkesine döndükten sonra oluşan masraflar,
  • Rapor/belge gerektiren teminatlar için gerekli evrakların sigortalı tarafından sağlanmamış olduğu durumlar.
Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigorta hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak 0 850 724 0 724 numaralı çağrı merkezimizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Yukarıda belirtilen hizmetlerin içeriğinde, Banka tarafından önceden bildirilmeksizin değişiklik yapılabilir.

2018 ve 2019 yılından kazanılan MaxiMillerin kullanım süresi 31.12.2022 ’ye kadar uzatılmıştır.
MaxiMillerinizi sağlıklı günlerde kullanmanızı dileriz.

Maximiles uygulaması kapsamında seyahat hizmetinizi almak üzere www.pazaramatatil.com’a yönlendiriliyorsunuz.

Lütfen bekleyiniz.