Yurt Dışı Hizmetler
Maximiles MercedesCard sahiplerine özel yurt dışı seyahat hizmetlerini ve hizmet koşullarını keşfedin.
*Bilgi Servisi hizmeti hariç olmak üzere; Yurt dışı Özel Hizmetlerden faydalanabilmeniz için seyahat hizmeti alımlarınızı Maximiles Select kredi kartınızla ödemiş olmanız gerekmektedir.
Aşağıdaki teminatların tamamı, birbirini izleyen 90 günü aşmayan yurt dışı seyahatleri için geçerlidir. Seyahatin iptali teminatı Türkiye sınırları dahilinde seyahate çıkmadan önce geçerli olacaktır.
Yurt dışı Özel Seyahat Sigortası: Yurt dışı seyahatleriniz sırasında karşılaşabileceğiniz, hastalık, kaza gibi durumlarda ortaya çıkan hastane, ameliyat ve tedavi masrafları ile ilgili doktorun yazdığı ilaçların masrafları 30.000 Euro'ya kadar teminat altındadır. Ayrıca Şirket doktorunun değerlendirmesi üzerine, Müşterinin sağlık durumunun herhangi bir tıbbi nakliyeyi olanaksız kılması halinde, durumun değerlendirilmesi için mümkün olabilen durumlarda bir doktorun Müşterinin bulunduğu yere ulaştırılması karşılanacaktır.
Çocukların Yol Masrafları: Hastalık ya da yaralanmanız durumunda yanınızda olan ve kendilerine eşlik edecek kişi bulunmayan 15 yaşın altındaki çocuklarınızın gerektiğinde bir refakatçiyle birlikte ekonomi sınıfı uçak, uzun yol otobüs, tren bileti masrafları 1500 ABD Doları limit dâhilinde karşılanmaktadır.
Cenazenin Nakli: Vefat durumunda, cenazenin ikamet yerine geri gönderilmesi 10.000 ABD Doları'na kadar teminat altında olup, gerekli tüm organizasyonlar sağlanmaktadır. Cenaze töreni ve defin masrafları kapsam dışındadır.
Seyahat Gecikmesi: Kart hamilinin seyahat için kullanacağı tarifeli yurt dışı uçuşun (IATA Uçuşlar) bir teknik problem, doğal afetler, hava koşulları veya resmi yetkililer tarafından mücbir sebep olarak belirtilen bir nedenden dolayı 4 saatten fazla bir süre gecikmede bulunması üzerine, 4 saatten sonraki her bir saat için orjinal faturaların gönderilmesi koşuluyla ilk acil masrafların karşılanması amacıyla 40 Euro’ya kadar ödeme yapılmaktadır. Bu ödemeler maksimum 10 saat ile sınırlıdır. Zaruri Harcamalar; yiyecek, su, alkolsüz içecek, kıyafet ve/veya iç çamaşırı azami 2 adet, diş macunu, diş fırçası olarak belirlenmiştir.
Bagaj Gecikmeleri: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolup, varışı müteakip 24 saat içerisinde bulunamaması halinde, havalimanında beklediğiniz süre zarfında yapacağınız acil ve zaruri harcamalarınız için havayolunun kayıp raporu şartı ve masrafların orijinal faturalarının ibraz edilmesi koşuluyla 500 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır.
Hastane Depozitoları: Acil koşullar altında hastaneye yatmanız gerektiğinde, 5000 ABD Doları depozito ödenir (Geri ödemede 45 gün süresince faiz alınmayacaktır).
Bagajın Bulunması ve Ulaştırılması: Bagaj ve şahsi eşyalarınızın kaybolması durumunda, gerekli raporların hazırlanması konusunda yardımcı olunur ve bagajlarınızın bulunması durumunda, söz konusu bagaj Daimi İkametgah’a veya seyahat için tasarlanan varış yerine gönderilir.
Tarifeli Uçuşlarda Uçağın Kaçırılması: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) aşağıdaki durumlardan biri/birkaçı nedeniyle uçuşunuzu kaçırmanız durumunda, kalkış saatine en geç 45 dakika kalıncaya kadar havayolu şirketini arayıp uçuşunuzu iptal ettirirseniz ya da uçuş tarihinizi değiştirirseniz, ödediğiniz bilet ücreti ve konaklama bedelleri 1.250 Euro limit kapsamında karşılanır.
Kapsam:
1. Uçuşa giderken kişisel aracınız veya adınıza kiralanmış bir araç ile geçirilen bir trafik kazası nedeniyle satın aldığınız biletinizin üzerinde belirtilen kalkış havalimanına gecikmeniz ve uçuşunuzu kaçırmanız durumunda,
2. Toplu Taşıma Araçlarında yaşanan grev nedeniyle oluşabilecek gecikme durumu,
3. Uçağın teknik arızası,
4. Kötü hava şartları,
5. Havalimanında grev veya isyan,
6. Havayolu şirketinin iflası vb. zorunlu durumlar.
İstisnalar:
- Toplu Taşıma Araçlarında kamuoyuna önceden bildirilmiş bir grev sonucu oluşacak gecikmeler,
- Uçağın kalkış saatine 45 dakikadan daha az kalan süre içerisinde yapılan iptal ve tarih değişiklikleri.
- Olayı gösteren belge (kaza raporu, itfaiye/polis/sigorta şirketi raporu, meteoroloji raporu, ilgili resmi kurumdan grevi gösteren belge, Havayolu şirketinin iflasını gösterir belge, v.b.). Belgenin üzerinde olayın gerçekleştiği tarih (Olay tarihi, vs.), olay türü belirtilmelidir.
- Havayolu şirketine bilet için ödeme yapıldığına dair orjinal fatura ve/veya ödeme makbuzu, bilet kopyası.
- Satın alınan bilet ve konaklama ile ilgili genel şartların kopyası. - Pasaport fotokopisi. - Konaklama bedelinin ödendiğini gösterir belge.
- Söz konusu teminatların sağlayıcısı firma tarafından yetki verilmeden, sigortalı tarafından veya onun adına düzenlenmiş her türlü yardım faaliyetleri ve masrafları,
- Poliçenin coğrafi limitleri dışında ve sigortalı daimi ikametgah ülkesine döndükten sonra oluşan masraflar,
- Rapor/belge gerektiren teminatlar için gerekli evrakların sigortalı tarafından sağlanmamış olduğu durumlar.